NPS

    NPS

    70%
    NPS 2021
    NPS дегеніміз не?
    Тұтынушылық ниеттестік индексі (NPS)
    Сіздің компанияны/өнімді ұсыну ықтималдығыңыз қандай?
    NPS= %промоутер − % сыншы
    5%
    20%
    75%
    Сыншы
    Промоутер
    Бейтарап

    4,6
    Сервис сапасын бағалау
    Ол қалай анықталды?
    Клиенттер ANCOR жұмысын 6 параметр
    бойынша 5 балдық шкала бойынша бағалады
    • Кәсіби сараптама
    • Қарым-қатынастарды басқару
    • Коммуникация сапасы
    • Туындаған мәселелерді шешу
    • Жұмыс жылдамдығы
    • Құжат айналымының сапасы
    9 / 10
    клиент біздің қызметтердің сапасымен қанағаттанады
    3 / 5
    ANCOR компаниясын әріптестеріне, достарына және серіктестеріне ұсынады
    7 / 10
    клиент ANCOR компаниясын стратегиялық бизнес-серіктес деп санайды
    9 / 10
    клиент туындаған мәселелердің шешімімен қанағаттанады
    Рекрутмент
    • Кез келген сұранысқа 2 жұмыс сағаты ішінде жауап береміз
    • Сұранысты алу сәтінен бастап 24 сағат ішінде жұмысқа кірісеміз
    • Алғашқы 5 жұмыс күні ішінде 2 кем емес және алғашқы айда 5 кем емес релевантты түйіндемені ұсынамыз
    • Сұхбаттан кейін 24 сағат ішінде сізге және кандидатқа кері байланысты ұсынамыз
    • Жұмыс барысы туралы кемінде аптасына 1 рет ақпарат береміз
    Аутсорсинг
    • Бізге қажетті өкілеттіктерді берген жағдайда нәтиже үшін жауап береміз
    • Кез келген сұранысқа 2 жұмыс сағаты ішінде жауап береміз
    • 24 сағат ішінде тапсырманы шешеміз немесе оның шешімінің жоспарын ұсынамыз
    • Сізге нақты құжаттарды ұсынамыз
    • Заңнамаға сәйкес жұмыс істейміз
    • Сізге заңды және бизнес-тәуекелдер туралы ақпарат береміз
    Бізге жазыңыздар
    Сұрақтарыңыз бар ма?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...