The Talentist - жұмыс берушінің брендінің тартымдылығын зерттеу

    Жұмыс беруші брендінің тартымдылығын зерттеу

    The Talentist - бұл ANCOR тапсырысы бойынша тәуелсіз зерттеу компаниясы жүргізетін жұмыс берушінің брендін қабылдауды ауқымды зерттеу. Біз еліміздің еңбекке қабілетті халқы өкілдерінің репрезентативтік сұрыпталымын қалыптастырамыз, адамдардың жұмысқа және жұмыспен қамтуға қатысты қалауларын, жұмыс үшін компанияны таңдаудың негізгі критерийлерін және еңбек нарығындағы трендтерді білеміз.

    The Talentist – бұл зерттеу нәтижелері бойынша Қазақстанның ең тартымды жұмыс берушісінің құрметті атағы. Біз экономиканың маңызды секторларындағы қызметкерлер саны бойынша ең ірі компаниялардың тізімін қалыптастырамыз және респонденттерден осы жұмыс берушілердің олар үшін қаншалықты және неге тартымды екенін бағалауды сұраймыз.

    The Talentist 2023 онлайн трансляциясы

    >3
    мың
    респондент
    ҚР еңбек қабілетті халқының респрезентативті сұрыпталымы
    >70
    %
    респонденттер
    экономиканың коммерциялық
    секторында жұмыспен қамтылған
    15
    минут
    Онлайн-сұраудың
    оұзақтығы
    16-63
    жыл
    Еңбек қабілетті жастың
    репрезентациясы үшін
    негізгі сұрыпталым
    11
    сала
    Экономиканың
    ең маңызды
    салалары

    Зерттеу Қазақстанның барлық аймақтарын қамтиды.

    Астана, Алматы, Шымкент сияқты аса ірі қалалар жеке қарастырылады.

    Онлайн-сұрау

    Сұрау сауалнамасын атолтыру респондеттің орта есеппен 15 минутын алады. Онлайн-сұрау үш бөлімнен тұрады:

    • Респонденттің портретін анықтайды,
    • Мүмкіндік береді   рейтинг қалыптастыруға  и  жұмыс берушіні   таңдаудың негізгі критерийлерін және еңбек қабілетті халықтың мінез-құлқы тұрғысында еңбек нарығының
    • Трендін түсінуге  Тартымды жұмыс   берушілер рейтингін қалыптастыруға бағытталған

    КРИТЕРИЙЛЕР:
    • Жұмыс пен жеке өмір арасындағы теңгерімділік
    • Мансаптық өсу мүмкіндігі
    • Оқулар мен тренингтердің болуы
    • Ұзақ уақытқа жұмыспен қамтылуға кепілдік
    • Еңбектің икемді жағдайлары
    • Қызықты жұмыс
    • Заманауи технологияларды пайдалану
    • Сапалы өнімдер / қызметтер
    • Тең мүмкіндіктер беру
    • Жағымды жұмыс ахуалы
    • Мықты басшылық
    • Әлеуметтік жауапкершілік
    • Қолайлы орналасу
    • Қаржылық тұрақтылық
    • Жақсы еңбекақы
    • Жоғары бедел
    The Talentist жұмыс берушінің брендін қабылдауды зерттейді

    Жұмыс берушінің бренді – бұл компанияның еңбек нарығындағы бейнесі. Қызметкерлер мен жұмыс іздеушілер компанияны жұмыс орны ретінде қабылдайды, оған оны тартымды немесе тартымсыз жұмыс орны ететін сипаттар береді.

    Көбінесе компания белгілі бір сапаға ие және оның қызметкерлері мен әлеуетті үміткерлер оны байқайды. Кейде компанияның бейнесі шындығында компанияға тән емес сапамен сипатталады, немесе, кем дегенде, ол саналы түрде бұл сапаны дамытқан жоқ.

    Осыған қарамастан, еңбек нарығының өкілдері компанияға қатысты оны қалай қабылдайтынына сәйкес әрекет етеді. Сөйтіп, қабылдау шындықты анықтайды. The Talentist зерттеуі жұмыс берушінің еңбек нарығындағы брендті қабылдауын дәл зерттеуді көздейді.

    Зерттеу сұрыпталымы ҚР еңбекке қабілетті халқының нақты портретін жаңғыртады.

    Зерттеу жүргізу үшін елдің жұмыс істейтін және жұмыс істемейтін тұрғындарының өкілдері шақырылады. Ұлттық демографияның ерекшеліктеріне негізделген репрезентативті сұрыпталым жасалады, онда 16-дан 63-ке дейін жас аралығындағы жұмыс істейтін және жұмыс істемейтіндер, студенттерді қоса алғанда, қамтылды. Жобаның шарттары бойынша респонденттердің 70% экономиканың коммерциялық секторында жұмыс істейді.

    Жұмыс берушілердің 100 брендін бағалау үшін біз сұрау жүргізуге ҚР бүкіл аумағы бойынша 3 367 адамды шақырамыз. Бұл сұрыптау қатесі 3,1-ден аспайтын компаниялардың берілген санын объективті және дәл бағалауға мүмкіндік береді.

    Зерттеу респонденттері жұмыс берушілердің нақты брендтерін бағалайды.

    Зерттеу жүргізу үшін ҚР-да жұмыс істейтін қызметкерлер саны бойынша ірі компаниялардың тізімі қалыптастырылады. Осы компаниялардың жұмыс берушілерінің 30 брендінің тізімі сауалнаманы толтыру барысында әр респондентке кездейсоқ көрсетіледі. Бұл ретте әрбір компания 1000-нан кем емес респонденттерге көрсетіледі.

    Сауалнамаға қатысушыларға өздеріне таныс компанияларды таңдау ұсынылады, содан кейін олар сол жерде жұмыс істегісі келетін-келмейтініне жауап береді. Келесі кезеңде сауалнамаға қатысушылар таңдалған компаниялардың әрқайсысының тартымдылығын негізгі критерийлер бойынша бағалайды.

    Зерттеу әдіснамасы корпоративтік, салалық және елдік ерекшеліктерді анықтауға мүмкіндік береді, оларды білу жұмыс берушілерге өзінің құндылық ұсынысын дамытуға, ең жақсы қызметкерлерді тартуға және сақтауға көмектеседі.

    Зерттеу нәтижелері

    Сұрау жүргізу мен деректерді талдау нәтижелері бойынша күтпеген түсініктер аламыз, олар еңбек нарығының барлық қатысушыларына білімге сүйенуге көмектеседі. Компаниялар жұмыс берушінің брендін тиімді дамыту және EVP – еңбек нарығы үшін құндылық ұсынысын жетілдіру үшін көптеген деректер алады, адамдар жұмыс тиімді іздеу және мансапты дамыту үшін ірі жұмыс берушілердің тартымдылығы мен еңбек нарығындағы динамика туралы деректер алады.

    Зерттелетін компаниялардың әрқайсысы жұмыс берушінің өз бренді бойынша есеп алады және таланттар мен еңбек ресурстары үшін жоғары бәсекелестік жағдайында жұмыс берушінің брендін дамытудың сәтті стратегясын тұрғызу үшін сұрыпталымдардың әртүрлі топтары үшін өз қабылдауын зерттей алады.

    Ақпараттық серіктес

    Бізге жазыңыздар
    Сұрақтарыңыз бар ма?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...