Сыртқы коммуникациялар – бұл ұйым мен сыртқы әлем: клиенттер, жұртшылық, жеткізушілер, үміткерлер арасында ақпарат алмасу.
Сыртқы корпоративтік коммуникациялардың міндеті: компанияның дәйекті тұтас портретін қалыптастыру және оның сыртқы ортасының негізгі элементтері алдында ұйымның имиджін сақтау.
Біз сіздің компанияңыздың жұмыс беруші брендінің сыртқы коммуникацияларын сүйемелдеуді өз мойнымызға ала аламыз.
Қызмет бір немесе бірнеше негізгі блоктардан тұруы мүмкін:
Бәсекелестерді зерттеу. Бәсекелестердің коммуникацияларын талдау – бұл компанияның үміткерлер назарын аудару үшін кіммен бәсекелесетінін түсінудің тәсілі. Тиімді сыртқы коммуникацияны құру үшін келесіні түсіну маңызды:
- біздің негізгі бәсекелестер қалай байланысады?
- олардың таратылатын EVP қандай?
- бәсекелестердің жұмыс беруші брендінің мәні неде?
- сіздің бәсекелестіріңіз аудиторияның қандай сегменттерімен қатынасады?
- олардың жұмыс беруші брендінің арналары қандай?
Біз компанияның және бәсекелестердің коммуникацияларына кешенді аудит жүргіземіз, оның нәтижесінде сіз бәсекелестер мен сыртқы орта арасындағы қатынасу ерекшеліктері туралы ақпарат аласыз, сондай-ақ бәсекелестердің коммуникацияларымен салыстырғанда сіздің қазіргі коммуникацияларыңыздың қалай көрінетінін көресіз. Бәсекелестерді зерттеу сізге HR коммуникациялары бойынша ойластырылған шешімдер қабылдауға көмектеседі.
Зерттеу жүргізудің орташа мерізім: 2 апта.
Коммуникациялық стратегияны әзірлеу. Коммуникациялық стратегия – бұл компанияның жұмыс берушінің құндылық ұсынысы (EVP) және жұмыс берушінің бренді туралы қалай хабарлайтынының сипаттамасы.
Жұмыс берушінің коммуникациялық стратегиясы келесіні қамтиды:
- мақсатты аудиторияның негізгі сегменттерінің сипаттамасы
- әрбір аудитория сегменті үшін негізгі хабарламалар
- үміткердің жолының сипаттамасы
- жұмыс берушінің брендін жылжыту арналары
Әдетте, стратегия 1 күнтізбелік жылға жасалады.
Жұмыс беруші брендінің коммуникациялық стратегиясын әзірлеу мерзімі: 3-4 апта.
Әлеуметтік желілерде мансаптық топтарды жүргізу. Мансаптық топтардың алдында тұрған мақсаттар мен міндеттерді ескере отырып, біз smm стратегиясын дайындаймыз, оның негізінде рубрикатор мен контент-жоспар әзірленеді.
Біз өз мойнымызға аламыз:
- контент алу үшін компания қызметкерлерімен коммуникацияны
- пост мәтіндерінің копирайтингін
- визуалдар жасауды
- комьюнити-менеджментті
- жарнамалық науқан жүргіземіз (егер әлеуметтік желілерде аккаунттарды жылжыту тапсырмасы болса)
Әдетте, мансаптық топ жүргізу жобасы кемінде 1 жылға созылады.
Жұмыс сайттарындағы беттерді рәсімдеу (hh.ru, superjob.ru және т.б.).
- жұмыс берушінің бірыңғай бренд коммуникациясының аясында жұмыс сайттарындағы брендтелген беттерді рәсімдеу үшін контент пен визуализация дайындаймыз.
- компанияның даралығын және EVP бірегейлігін көрсетеміз
- мақсатты аудиторияның әртүрлі сегменттерінің ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыс сайттарында коммуникация орнатамыз
- әртүрлі мақсатты аудиторияларға арналған бос орындар посттары үшін үлгілерді дайындаймыз
Мансап лендингін әзірлеу. Біз сіз үшін мансап лендингін әзірлейміз, ол бос жұмыс орындарына жауап етуге келулердің жоғары конверсиясын қамтамасыз етеді.
Лендингті әзірлеу сатылары:
- мақсатты аудиторияны, оның медиа тұтынуын, контекст пен қажеттіліктерін зерттеу
- шығармашылық және визуалды тұжырымдаманы әзірлеу
- tilda-да дайын лендингті немесе дизайн макетін әзірлеу
Лендингті әзірлеу дербес жоба немесе Интернетте жарнамалық науқанды өткізу жобасының бөлігі болуы мүмкін.
Үміткерлерді тарту үшін жарнамалық науқан жүргізу.
Бір немесе бірнеше бос орындарды шұғыл жабу керек пе?
- үміткерлерді тарту үшін жарнамалық науқанды әзірлейміз және жүзеге асырамыз
- үміткерлерді тарту стратегиясын әзірлейміз
- шығармашылық және визуалды тұжырымдаманы жасаймыз
- тартымды мансап лендингін әзірлеп, оған орынды аудиторияны әкелеміз
- оңтайлы бағамен үміткерлер лидтерінің* қажетті санын қамтамасыз етеміз
*лид – бос орынға қызығушылық танытқан және байланыстарын қалдырған әлеуетті үміткер.