Жұмыс беруші брендімен жұмыс істеудің маңызды бөлігі – компанияның жұмыс беруші брендінің ағымдағы жағдайының аудиті.
Жұмыс беруші брендінің аудиті әлеуетті және қазіргі қызметкерлер үшін тапсырыс берушінің компаниясының құндылығы неде екенін әртүрлі құралдар пайдалана отырып анықтауға мүмкіндік береді, мысалы, ынталануды зерттеу немесе жалақыларға шолу жасау арқылы. Біздің әдістеме компанияның еңбек нарығындағы орнының жан-жақты және шынайы бейнесін жасауға, мақсатты аудитория, бәсекелестер және байланыс арналары деген үш бағыт бойынша деректерді жинауға және талдауға көмектеседі.
Аудит барысында біз келесі сұрақтарға жауап аламыз:
Компания үміткерлер мен қызметкерлердің көз алдында қалай көрінеді?
Мақсатты аудиторияда компанияны немен байланыстырады?
Нақты орта/саланың қызметкерлері үшін қазір не маңызды және қажет?
Компания аудиторияның әртүрлі сегменттеріне не береді?
Компания коммуникация арналарының оңтайлы жиынтығын пайдаланады ма?
Арналар арасындағы коммуникация біркелкі ме?
Жұмыс берушінің брендіне жүргізілген аудит нәтижелері бойынша біз жақсарту бойынша ұсынымдармен толық есеп дайындаймыз.
Аудит жүргізу және есеп дайындау мерзімі: 2 апта.