Ресепшн аутсорсингі – бұл біздің клиенттерімізден ең сұранысқа ие қызмет, соның арқасында олар үздіксіз жоғары сапалы қызмет ала алады. Сұрауды алғаннан кейін біздің сарапшы менеджер процестердің аудитін жүргізеді, жобалық құжаттаманы жасайды және өзара әрекеттесу регламент (SLA) сипаттайды.
Біз өзіміз кеңсеге хатшыларды іздеу және іріктеу жұмыстарын жүргіземіз, үміткерлердің бейініне ерекше көңіл бөлеміз, дағдылар мен білімдерін бағалаймыз, Бағалау орталығын жүргіземіз. Үнемі жаңартылып отыратын орындаушылар базасының бар болуы бізге кестеге қарамастан үздіксіз қызмет көрсетуге көмектеседі.
Жобалық тәсіл және KPI көмегімен функцияларды басқару жоғары нәтижелерге және клиенттің үміттеріне сәйкестігіне кепілдік береді. Аутсорсинг қызметінің сапасын бақылау «Құпия сапар», «Құпия қоңырау», қанағаттану сауалнамасы (NPS) сияқты құралдардың арқасында жүзеге асырылады.
Жобада жұмыс істейтін барлық мамандар жүйелі түрде оқудан өтеді, бұл олардың кәсіби өсуіне және жұмыс дағдыларын жетілдіруіне, алған білімдерін өз жұмысында қолдануға мүмкіндік береді. «Жеке тиімділікті дамыту бағдарламасы» қызметкерлерге қазіргі лауазымында табысты болуға көмектеседі, ал «Мансаптық даму бағдарламасы» оларды жайлы режимде келесі лауазымға өтуге дайындайды.
Клиенттер арасында жүргізілген сауалнама нәтижелері бойынша біздің қызметтер сапасының орташа бағасы ықтимал 5 ұпайдың 4,7 ұпайын құрайды, бұл ретте тапсырыс берушілердің 98% бізді бәсекелестерден жақсы деп санайды және ұзақ мерзімді ынтымақтастықты қарастырады.