Сіздің компанияңыз үшін ресепшн жұмысын ұйымдастырамыз

    Ресепшн аймағының жұмысын ұйымдастыру

    Ресепшн аутсорсингі – бұл біздің клиенттерімізден ең сұранысқа ие қызмет, соның арқасында олар үздіксіз жоғары сапалы қызмет ала алады. Сұрауды алғаннан кейін біздің сарапшы менеджер процестердің аудитін жүргізеді, жобалық құжаттаманы жасайды және өзара әрекеттесу регламент (SLA) сипаттайды.

    Біз өзіміз кеңсеге хатшыларды іздеу және іріктеу жұмыстарын жүргіземіз, үміткерлердің бейініне ерекше көңіл бөлеміз, дағдылар мен білімдерін бағалаймыз, Бағалау орталығын жүргіземіз. Үнемі жаңартылып отыратын орындаушылар базасының бар болуы бізге кестеге қарамастан үздіксіз қызмет көрсетуге көмектеседі.

    Жобалық тәсіл және KPI көмегімен функцияларды басқару жоғары нәтижелерге және клиенттің үміттеріне сәйкестігіне кепілдік береді. Аутсорсинг қызметінің сапасын бақылау «Құпия сапар», «Құпия қоңырау», қанағаттану сауалнамасы (NPS) сияқты құралдардың арқасында жүзеге асырылады.

    Жобада жұмыс істейтін барлық мамандар жүйелі түрде оқудан өтеді, бұл олардың кәсіби өсуіне және жұмыс дағдыларын жетілдіруіне, алған білімдерін өз жұмысында қолдануға мүмкіндік береді. «Жеке тиімділікті дамыту бағдарламасы» қызметкерлерге қазіргі лауазымында табысты болуға көмектеседі, ал «Мансаптық даму бағдарламасы» оларды жайлы режимде келесі лауазымға өтуге дайындайды.

    Клиенттер арасында жүргізілген сауалнама нәтижелері бойынша біздің қызметтер сапасының орташа бағасы ықтимал 5 ұпайдың 4,7 ұпайын құрайды, бұл ретте тапсырыс берушілердің 98% бізді бәсекелестерден жақсы деп санайды және ұзақ мерзімді ынтымақтастықты қарастырады.

    Наш опыт
    • 180+ клиентов
    • 80+ профессиональных консультаций по трудовому праву
    • 50+ обучающих семинаров и тренингов
    • 40+ реализованных проектов по продвижению бренда работодателя
    • 5+ лет средний стаж консультанта

    Басқа қызметтер
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    қызметкерлерді іздеу және іріктеу, әкімшілік процестердің аутсорсингі, бизнесті қолдау және мердігерлерді басқару саласындағы қызметтердің толық кешені кіреді
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    Қажет үміткерді табу және тарту
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    құжат айналымын жүргізу, сақтауды және басып шығаруды ұйымдастыру бойынша кеңселік аутсорсинг қызметтері.
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    жеткізушілерді таңдау, әкімшілендіру және жұмысын бақылау бойынша кеңселік аутсорсинг аясындағы кешенді қызмет.
    Не можете определиться?
    Қызметке өтінім
    Өтінім қалдыру
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...