Мерчандайзинг – сату көлемін ұлғайту мақсатында компанияның өнімдерін сату орнында жылжыту шараларының кешені (сатып алушыға бағытталған белсенділіктер). Негізгі мақсаттарға жататындар:
Сөредегі қажетті тауарлар қорын үнемі ұстап тұру
Тауарлар мен жарнамалық материалдарды ең жақсы жерлерде орналастыру
Сауда нүктесінің әкімшілігіне ұзақ мерзімді адалдықты қалыптастыру
Біздің мамандардың тауарды дәл және уақтылы айналдыруға, бар болуы мен жарамдылық мерзімін бақылауға, өнімге қосымша тапсырыс беру бойынша ұсыныстар беруге, бәсекелестердің белсенділігін бақылауға, сауда нүктелеріндегі жарнамалық белсенділікті ынталандыруға және соның нәтижесінде сатылымдарды арттырып, бренд танымалдылығын арттыруға мүмкіндік беретін мерчандайзинг жобаларын жүзеге асырудағы үлкен тәжірибесі бар.
Біз жобаны жүргізудің процестері мен рәсімдерінің ашықтығын қамтамасыз етуге, белгіленген және келісілген KPI көрсеткіштеріне қол жеткізуге және жобаның тиімділігін арттыру үшін үнемі жұмыс істеуге міндеттенеміз.
ANCOR артықшылықтары:
Сараптама
Мерчандайзинг аутсорсингінде көп жылдық тәжірибесі бар ANCOR кәсіби жоба командасы, FMCG нарығының көшбасшыларымен озық тәжірибелерді жинақтау. ANCOR “Top 10 FMCG Companies in the World” тізіміндегі компаниялардың жартысынан көбіне мерчандайзинг қызметтерін ұсынады.
Рекрутинг
Нарықтағы ең ірі рекрутингтік агенттіктің сараптамасы, ең қысқа мерзімде үздік үміткерлерді тарту мүмкіндігі
Заңнамаға сәйкестік
Еңбек және салық заңнамаларының нормаларына толық сәйкестік, бұл ANCOR компаниясы үшін де, біздің клиенттер үшін де кез келген ықтимал заңды тәуекелдердің алдын алуға көмектеседі.