Пайдаланушыларды техникалық қолдау (Service Desk) – АТ инфрақұрылымын әкімшілендіру, бірінші, екінші және үшінші желілер деңгейінде жабдықты орнату және баптау қызметтері. Қызметтер тапсырыс берушінің алаңдарында да, қашықтан да, қажет болған жағдайда гысандарға бару арқылы ұсынылуы мүмкін.
Сіздің бизнесіңіздің өсуіне сенімді негізді қамтамасыз ету үшін ANCOR тәжірибелі АТ мамандарын жұмысқа тартады:
өтінімдерді тіркеу және жіктеу жөніндегі
мәселелерді қашықтан шешу және көшпелі қызмет көрсету жөніндегі
БЖ, жеке компоненттерді орнату және құрамдас бөліктерді ауыстыру жөніндегі
Біз кәсіпқойлар базамызды үнемі ұлғайтып отырамыз және тапсырыс берушінің желілік инфрақұрылымын басқарудың әртүрлі тапсырмалары үшін әртүрлі құзыреттері бар АT мамандарын таба аламыз.
Біз ҚР кез келген аймағында тапсырыс берушімен Қызмет көрсету деңгейі туралы келісімде (SLA) ескертілген мерзімдерге сәйкес біздің көшпелі мамандардың күшімен міндеттерді кәсіби орындалуына кепілдік береміз.
ANCOR артықшылықтары:
Тапсырыс берушінің қажеттіліктеріне байланысты сервисті ұйымдастыруға икемді көзқарас
Біздің өз көшпелі инженерлеріміздің болуына байланысты бүкіл ҚР аумағы бойынша қолдау көрсету
Филиалдар саны көп аумақ бойынша бөлінген құрылымға қызмет көрсетуге арналған ресурстар
Help Desk жүйелерін ұйымдастырудағы көп жылдық тәжірибе
Тапсырыс берушіге арналған мүмкіндіктер:
АТ жүйелеріне қызмет көрсетуге қатысты барлық қоңыраулар үшін бірыңғай кіру нүктесі
SLA сәйкес жабдыққа қызмет көрсету сапасына жауапты жалғыз тұлға
АТ инфрақұрылымының сенімділігін және пайдаланушылардың қанағаттану деңгейін арттыру
Өзгеретін бизнес талаптарына сәйкес қызмет көрсету сапасын үздіксіз жақсарту
АТ инфрақұрылымына қызмет көрсету шығындарын азайту
Мамандары барлық қажетті лицензияларға ие, сонымен қатар жұмысты жоспарлауды, жүзеге асыруды және орындалуын бақылауды жүзеге асыратын арнайы бөлінген жоба командасы