Сұраныстарыңызға сай кеңсеге ассистенттер мен хатшыларды тауып береміз

    Хатшыларды және көмекшілерді іріктеу

    Кеңсеге хатшыны таңдау – тапсырыс берушінің компаниясында жұмыс істеуге үміткерлерді іздеу және тарту қызметі. Күнделікті жаңартылатын үміткерлер базасы сұрауды алғаннан кейін бір тәулік ішінде клиенттің талаптарына барынша сәйкес келетін персоналды табуға мүмкіндік береді.

    Хатшыны немесе көмекшіні табу тапсырмасын орындау кезінде біз үміткерлердің бейініне ерекше назар аударамыз, дағдылары мен білімін бағалаймыз, Бағалау орталығын жүргіземіз. Біздің мамандар бос орындарды толтыру уақытын қысқартуға, рекрутмент қызметтерінің сапасын жақсартуға тырысады және бейінді сараптаманы ұсынады.

    Наш опыт
    • 180+ клиентов
    • 80+ профессиональных консультаций по трудовому праву
    • 50+ обучающих семинаров и тренингов
    • 40+ реализованных проектов по продвижению бренда работодателя
    • 5+ лет средний стаж консультанта

    Басқа қызметтер
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    қызметкерлерді іздеу және іріктеу, әкімшілік процестердің аутсорсингі, бизнесті қолдау және мердігерлерді басқару саласындағы қызметтердің толық кешені кіреді
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    Персоналды іріктеу және қызмет көрсету сапасын басқару
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    құжат айналымын жүргізу, сақтауды және басып шығаруды ұйымдастыру бойынша кеңселік аутсорсинг қызметтері.
    Әкімшіліктік функциялардың аутсорсингі
    жеткізушілерді таңдау, әкімшілендіру және жұмысын бақылау бойынша кеңселік аутсорсинг аясындағы кешенді қызмет.
    Не можете определиться?
    Қызметке өтінім
    Өтінім қалдыру
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...