Кеңсе жұмысын сүйемелдеу аутсорсингі – бұл біздің тапсырыс берушілердің жұмысын қолдауға арналған бір реттік немесе тұрақты қызметтер. Оған қызметкерлерді іздеу және іріктеу, әкімшілік процестердің аутсорсингі, бизнесті қолдау және мердігерлерді басқару саласындағы қызметтердің толық кешені кіреді.
Біз бизнес процестердің кешенді аудитін жүргіземіз, бірегей шешімдерді әзірлейміз және енгіземіз.
Біз ресепшндегі хатшыны 1 сағатқа ауыстыру сияқты жұмыс бөлігін де, бухгалтерия мұрағатын цифрландыру, тіпті келіссөз бөлмесін жөндеу деген жұмыстарды да қолға алуға дайынбыз.
Біз бухгалтерия, ӘШО, маркетинг, сату, сатып алу, кадр бөлімдері үшін бейінді емес әкімшілік функциялардың міндеттерін шешеміз. Бірақ ол жұмыстармен шектелмейміз:
- хатшылар мен көмекшілер рекрутменті
- ресепшн аймағы (call center) жұмысын ұйымдастыру: қонақтар ресепшені, кеңсе ресепшені, қоңыраулар қабылдау қызметі (switch board)
- пошта қызметін басқару (mail room): кіріс/шығыс хат-хабарларын қабылдау, тіркеу және жеткізу, поштамен, курьерлік қызметтермен және кедендік брокерлермен жұмысты ұйымдастыру, факстарды қабылдау және өңдеу
- құжаттармен жұмыс қызметін басқару: басып шығару және сканерлеу, мұрағаттау және сақтау, құжат айналымын ұйымдастыру және басқару
- аудит және консалтинг: бизнесті қолдаудың бейінді емес көмекші қызметтерінің аудиті, бірыңғай стандарттарға сәйкес ішкі бизнес процестерді тиімді құру бойынша ұсынымдар
- жеткізушілерді басқару: курьерлік қызметтер, клининг, кеңсені күтіп ұстау және пайдалану, кейтеринг, кеңселік сатып алу (су, кеңсе тауарлары және т.б.), такси қызметтері, тревел (іссапарлар ұйымдастыру), медициналық қызметтер және сақтандыру, ұялы байланыс
- кеңсені түгендеу, жоғары біліктілікті қажет етпейтін монтаждау жұмыстары (а/м жапсыру, әлсіз тоқты қосымша жабдықты орнату)
Бұл біздің стандартты қызметтер тізімі, сонымен қатар сізге ресурстар жетіспейтін басқа да жұмыстарға көмектесе аламыз. Орындаушылар базасының бар болуы бізге тәулік уақытына немесе қызметкердің ауысымына қарамастан үздіксіз қызмет көрсетуге жағдай жасайды.
Барлық қызметтерімізді, соның ішінде кеңсені әкімшілік қолдау үшін мамандарды іріктеуді, ауыстыруды және оқытуды біздің компанияның штаттық және уақытша қызметкерлері көрсетеді.
ANCOR артықшылықтары:
- барлық жобаларға арналған қызметкерлер бірегей модульдік бағдарлама (қызмет көрсету деңгейін арттыру)бойынша оқытылады
- мықты басқарушылық команда
- кеңсе жұмысының үздіксіздігін қамтамасыз ету
- жеткізушілермен жұмыстың бірегей өзіндік автоматтандырылған жүйесі
- клиент үшін процестердің ашықтығы
Мүмкіндіктер:
- орындаушылардың жаңартылған базасы
- бейінді емес әкімшілік функцияларды беру, KPI бойынша жұмыс істеу
- клиент персоналының еңбек шығындарын азайту, тиімсіз және қайталанатын функцияларды анықтау және жою
- қызметтерді уақытша негізде алу мүмкіндігі
- кадрлардың тұрақтамауын және үздіксіз жұмыс процесін қысқарту
- еңбек заңнамасы жағынан тәуекелдердің жоқ болуы