Жеткізушілерді басқару – бұл жеткізушілерді таңдау, әкімшілендіру және жұмысын бақылау бойынша кеңселік аутсорсинг аясындағы кешенді қызмет.
Кеңселік аутсорсинг қызметтері
ANCOR кеңселік аутсорсинг қызметтерінің кең спектрін ұсынады, соның ішінде жеткізушілерді басқару: курьерлік қызметтер, клининг, кеңсені күтіп ұстау және пайдалану, кейтеринг, кеңселік сатып алулар.
Біздің команда жеткізушілерді таңдау бойынша келіссөздер мен тендерлер жүргізуден бастап, олармен шарттық қатынастарға әкімшілендіру ге дейін компанияның әкімшілік-шаруашылық мәселелерін шешудің міндеттер кешенін өз мойнына алады.
Жеткізушілерді басқаруды кәсіби менеджерлер командасы жүргізеді, ол кеңсені үздіксіз жабдықтауды және жеткізушінің шарт талаптарын орындауын бақылауды қамтамасыз етеді.
Клиентке ыңғайлы болу үшін барлық жеткізушінің қызметтері есепті кезеңнің бірыңғай шотында ұсынылуы мүмкін, бұл құжаттаманы өңдеу және әкімшілендіру жөніндегі бухгалтерияға жүктемені азайтады.